משלוחים חינם לכל הארץ תוך כ-7 ימי עסקים ברכישה מעל 1000 ש"ח.
עלות משלוח עבור פריטים בשווי של פחות מ1000 ₪ – 30 ש"ח
ישנה אפשרות למשלוח מהיר אקספרס מהיום למחר באיזור המרכז בלבד (לבירור פרטים ורשימת היישובים – הרלוונטיים ניתן לפנות אלינו בטלפון/בוואטסאפ או במייל).
ניתן לתאם איסוף עצמי מרמת גן או גבעתיים בטלפון 050-9110966
לאחר הזמנת פריט השתדלו להיות זמינים בטלפון שרשמתם, השליח יצור אתכם קשר לקראת המסירה.
החלפות והחזרות
הפריט שרכשת הינו פריט וינטג' יד שנייה ועל כן עשוי להיות בעל סימני שימוש.
בעת הגעת הפריט אלייך במשלוח, עלייך לבדוק היטב את הפריט ולעדכן במידה ואת מעוניינת להחזירו.
לאחר בדיקתך ואישורך כי הפריט לטעמך, לא תתאפשר החלפה או החזרה של הפריט.
אין אפשרות להחזיר או להחליף פריטים שהוזמנו בהזמנה אישית.
עבור פריטים שנרכשו מהאתר או מהמלאי –
החלפת הפריט או זיכוי כספי עבורו יתאפשרו רק תוך 2 ימי עסקים ובתנאי שלא נעשה שימוש בפריט וכשעל הפריט נמצא הטיקט המקורי שלו.
זיכוי כספי עבור פריט שהוחזר יתבצע רק לאחר קבלת הפריט חזרה אל מחסננו. הזיכוי יבוצע לאמצעי התשלום אותו נאשר מול הלקוח וסכום הזיכוי יהיה בניכוי של 100 ₪ עבור עמלות הסליקה ושירות המשלוחים. הזיכוי הכספי יינתן תוך כ-14 ימי עסקים.
במקרה של החזרת או החלפת פריט יש לשלוח אלינו את הפריט באריזתו המקורית ובתוספת של כל האביזרים שהיו יחד איתו במשלוח (למשל, פריטים שהגיעו עם תעודה ושקית אבק, יש לצרף אותם למשלוח) במידה ולא יגיעו כל הפריטים יחד עם הפריט, יתכן ויהיה זיכוי חלקי או חיוב.
כל פגם או נזק שיגרם לפריט לאחר הגעתו אלייך אינו באחריותינו ולא יהיה ניתן להחזירו.
שאלות ותשובות
האם הפריטים מגיעים עם קבלה מקורית או תעודה מהחנות?
פריט וינטג' הרבה פעמים מגיע ללא קבלה/תעודה. למה? כי לפעמים מדובר בפריטים מאוד ישנים (למעלה מ-20 שנה) ויכול להיות שהתעודה אבדה/נזרקה בטעות.
ישנם פריטים שמגיעים עם תעודה, שקית אבק או מסמכים מקוריים. בתיאור של כל פריט תוכלו לקבל את המידע על כך.
איך אני יכול לדעת אם הפריטים מקוריים?
כל הפריטים שלנו מיובאים מספקים מורשים בחו"ל ובעיקר מאיטליה. כלל הפריטים עוברים בדיקות מקוריות מקיפות לפני הגעתם לארץ.
בנוסף, אנחנו נותנות שירות מיוחד של בדיקת פריטים והנפקת תעודת מקוריות.
עלות השירות עבור פריט שנרכש אצלנו בטרז'ור – 89 שח
עלות השירות עבור פריט שנרכז במקום אחר – 189 שח
את התעודה המונפקת תקבלו כקובץ PDF אותו תוכלו להדפיס ולשמור.
על מנת להנפיק תעודה לפריט יש ליצור קשר בוואטסאפ שלנו 0509110966
האם אפשר להחליף או להחזיר פריט?
ניתן להחליף פריט שנרכש באתר תוך 14 ימים מרגע קבלת המשלוח אצל הלקוח ובהתאם למדיניות ההחלפות שלנו.
פרטים נוספים על החלפות והחזרות ניתן למצוא בקישור: (לשים קישור)
קיבלתי את ההזמנה שלי ויש בעיה
שירות הלקוחות שלנו לרשותך ויעזור לפתור כל בעיה!
ניתן לפנות בטלפון או בוואטסאפ למספר 050-XXXX
במייל office@tresor.co.il
בימים ראשון עד חמישי בין שעות הפעילות 10:00-18:00.
מהם זמני המשלוחים?
משלוחים חינם לכל הארץ תוך כ-5 ימי עסקים ברכישה מעל 1000 ש"ח.
עלות משלוח עבור פריטים בשווי של פחות מ1000 ₪ – 35 ש"ח
ישנה אפשרות למשלוח מהיר אקספרס מהיום למחר באיזור המרכז בלבד (לבירור פרטים ורשימת היישובים הרלוונטיים ניתן לפנות אלינו בטלפון/בוואטסאפ או במייל).
ניתן לתאם איסוף עצמי מרמת גן או גבעתיים בטלפון 050-9110966
לאחר הזמנת פריט השתדלו להיות זמינים בטלפון שרשמתם, השליח יצור אתכם קשר לקראת המסירה.
איך ניתן לדעת מה מצב הפריט ואם יש לו סימני שימוש?
אנחנו מתחייבות לעשות את המירב על מנת לספק את השקיפות ברמה הגבוהה ביותר.
לכל פריט מצורפות מספר רחב של תמונות + תיאור בטקסט שמתאר את סימני השימוש. בעת הגעת המשלוח עלייך לוודא כי הפריט הוא לטעמך וכי אין בו פגמים שלא הוצגו בתמונות. לאחר אישורך, לא יהיה ניתן להחזיר את הפריט או להחליפו.
האם יש אחריות על הפריטים שלכם?
מכיוון שמדובר בפרטי יד שנייה, אין באפשרותנו לספק אחריות על הפריטים.
לא תהיה אחריות לפריט על כל פגם שימצא, בין היתר: קילופים, קרעים, פגמים, דביקות, דהיית צבע, רוכסנים, כפתורים או כל בעיה אחרת הקשורה למצבו של המוצר.
באחריות הלקוחה לבדוק היטב את כל התמונות באתר לפני הרכישה ולבדוק את הפריט הנרכש לאחר הגעתו במשלוח.
נשמח לעמוד לשירותך, ניתן ליצור איתנו קשר בדרכים הבאות: